زوال واژگان و سقوط اخلاق حرفه‌ایزوال واژگان و سقوط اخلاق حرفه‌ایسه‌شنبه 11 آذر 1404چگونه «ادبیات رسانه‌ای» کسب و کار را ویران می‌کند؟بررسی تأثیر ادبیات رسانه‌ای بر اخلاق حرفه‌ای و اعتماد در کسب و کار؛ از زوال واژگان تا بحران اقتصادی پنهان.
سقوط وفاداری: وقتی «من» جای «ما» را می‌گیردسقوط وفاداری: وقتی «من» جای «ما» را می‌گیرديكشنبه 9 آذر 1404از فروپاشی خانواده تا نفاق در اتاق‌های مدیریتوفاداری از بین رفته است. تحلیل می‌کنیم که چگونه خودخواهی، خانواده و تجارت را از هم می‌گسلد. چرا مدیران برندهای بزرگ به محصول خود اعتقاد ندارند و از محصول رقیب استفاده می‌کنند؟ (مانند آیفون به جای سامسونگ) این نفاق چه بلایی بر سر اعتماد می‌آورد؟
2 نتیجه